Zonnige groetjes uit Bali

Olaaaaaaa allemaal,

Bedankt voor weer voor alle leuke en lieve reacties.

Op dit moment ben ik alweer in Bali. Ik kom net bij de kapper vandaan. Het was heel hard nodig, mijn haar was ruim 8 centimeter gegroeid. Dus net voor 1,50 naar de kapper geweest. Het resultaat mag er zijn hoor ;) Ik verblijf nu een aantal dagen op echo beach. Een heerlijke surfspot. Hier hou ik me bezig met slapen, fruitsalades eten, lopen op het strand, surfers spotten en bruin worden. Dus heel erg relaxed! Ook bali bestaat uit vriendelijke mensen en heerlijk eten, dus voorlopig vermaak ik me hier nog wel.

Vorige week donderdag naar Kuala Lumpur gevlogen. Waar ik heb afgesproken met mijn achternicht Laura. Was heel erg gezellig. Ook heel veel reistips uitgewisseld. Samen met haar Anita vrijdags de shoppingmalls van Kuala Lumpur bezocht. Die zijn echt bizar, zo ontzettend groot en luxe. Stiekem toch wat gekocht (terwijl het niet eens in me backpack pas) 's avonds met zijn 3en heerlijk gepicknickt in het park, met uitzicht op de twintowers, erg indrukwekkend.

Afgelopen zondag gevlogen naar Bali. Bij de douane was het alweer feest. Die man vond mijn nogal interessant, hij wilde mijn vriend zijn hier in Bali. Voor een doos chocolade kon me visum verlengd worden naar twee maanden. Hahaha ook hier kan alles weer.

Het geld is echt belachelijk hier. Ik heb net een miljoen gepind. Heerlijk om miljonair te zijn. Het is omgerekend 80 euro. Dus kan er weer 4 dagen van leven!

Zaterdag gaan Anita en ik Echo beach verlaten, we gaan dan doorreizen naar de Gili Eilanden. Het schijnt daar fantastisch te zijn, ik ben erg benieuwd

Verder staat er deze dagen ook nog een bezoek aan Ubud op de planning

Heel veel liefs,

vanaf het zonnige Bali!

Reacties

Reacties

Suzanne

Haha je visum verlengen voor een doos chocolade. Geweldig!

Have fun op Bali

Your old buddy Jan

Hey Suzie, time om bij te kleuren, dus lekker je verlekkeren op het lekkere strand en naar de lekkere surfers kijken. Enjoy, en wat je van ver ziet heb je nog niet ha, ha!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!