Liefs uit Kuala Lumpur,

Daar zit je dan in je korte broek en je teenslippers, achter de computer in Kuala Lumpur. Ja daar ben ik nu! Snappen jullie het nog? Ik snap het net aan zelf nog. Het lijkt op dit moment of ik een droom leef. HEERLIJK.

De afgelopen week heb ik doorgebracht in Nieuw Zeeland. Het is een prachtig land. Ik heb echt een super gave week gehad. We hebben een auto gehuurd en zijn van hostel naar hostel gereden en onderweg gestopt voor wat activiteiten. We hebben watervallen gezien, heel veel bergen en nog eens bergen. We hebben borrelende modderpoelen en geisers gezien, erg bizar, de mensen leven daar gewoon tussen. Ook hebben we 3 vulkanen gezien. Een boottocht gemaakt, waarbij de dolfijnen met ons meezwommen, zo ontzettend gaaf!

De leukste activiteit vond ik Black Labyrinth in de Waitomo Caves. We werden in een wetsuit gehesen, super sexy witte kaplaarzen kregen we aan, een prachtige helm op ons hoofd, met een vet gaaf lampje erop en als laatste kregen we ook nog een zwemband mee. In deze sexy outfit zijn we de grotten gaan verkennen. We hebben gekropen door het ijskoude water. We zijn achterstevoren met onze zwemband van de watervallen afgesprongen. We hebben heerlijk in de zwemband door de grote gedreven en dan met allemaal glowwormsboven ons hoofd. Echt fantastisch, net een soort tikibad maar dan met heeeeeeel koud water. Zoals je kunt lezen,hebben we ons uitstekend vermaakt in Nieuw Zeeland. Maar een week was genoeg, ik raad het alle 50 plussers ook echt aan, want het is super mooi. Maar iets te saai voor mij.

Gister zijn Anita en ik van Auckland naar Kuala Lumpur gevlogen. Dat was echt nog heel spannend. Ruim op tijd gingen we ons gistermiddag inchecken. Nee mochten we het land niet uit, omdat we geen vlucht hadden geboekt vanuit Kuala Lumpur. Ze waren blijkbaar nogal bang dat we te lang in Maleisie zouden blijven. We konden of morgenmee met het vliegtuig (en dan nog snel een visum regelen)of een vlucht boeken. Nou ik geloof dat we het record ticket boeken hebben verbroken. Ik heb nog nooit zo snel een ticket geboekt. Pfff wat een stress, we stonden namelijk ons ticket te boeken, achter de tafel waar ze de tassen insealen. We hebben staan beven als rietjes. Nou het is gelukt hoor. Het ticket dat we geboekt hebben is Kuala Lumpur- Bali op 17 april. Dus ja nu blijven we daarom een maand in Maleisie. Verder is de vlucht heel goed gegaan en kregen we van de steward nog een zak met eten mee, heerlijke blikjes colaen nootjes. De komende dagen weet ik nog niet wat ik ga doen, eerst vooral uitrusten op mijn hotelkamer op de 10e verdieping van een mooi hotel in Kuala Lumpur. Elke dag is hier dus een groot avontuur en een planning is dus ook absoluut niet te maken.

Reacties

Reacties

loes

wauw wat een heerlijkheid allemaal he!! cool dat je die glowworms ook heb gezien, kikke he zo'n tocht door de grotten! maare... ben je ook in queenstown geweest en bij de gletsjers of heb je alleen t noorder eiland gedaan?
suuperkik dat jullie kuala lumper zijn, heeeeel benieuwd hoe t daar is! he enne... FOTO'S!!!! ;) enjoy meiden!!! kusss

bart

Nichtjee,

klinkt heel lekker allemaal daar, zon zee strand en geen zorgen!
maar ik wil je niet jaloers maken ofzo, maaar hier in Nederland gaat de zon ook eindelijk weer lekker schijnen =)

we blijven je volgen!
xx

Corrie van Staalduinen

Hoi Suzanne, wat zien en beleven jullie veel. Ik lees je verhalen steeds weer met plezier. En ja, voor ons zou Nieuw-Zealand ook wel wat zijn, het is inderdaad een heel mooi land ( van films gezien enzo) Maar ook wel heel ver. Dus dat zal wel niet meer gebeuren. Nou meiden nog een heel mooie tijd.

Dennis de Bruin

Blondie! Hierbij mijn beloofde reactie! Zal ik nog een keer herhalen dat ik jaloers op je ben!? Het klinkt allemaal zo mooi en leuk, je hebt niet eens de tijd om mij te missen! ;) Misschien ook maar goed dat we nog niet teveel met je foto's geconfronteerd worden! Geniet ervan! X

ouders anita

Hoi susanne
Wij hebben jouw verhalen nu ook al gevonden
Super dat het met jullie zo goed gaat en zoveel mooie dingen beleven en geniet er maar van en de groetjes aan anita

Lisette van Geest

Heeey Suus,

Finally, ik heb je site :) Van Marloes gekregen. Nu maar even al je verhalen lezen. Deze is al supergaaf!!!

Geniet ervan meis!

x Lisette

Heleen

Heeeey Suus,

Het klinkt allemaal zo geweldig wat je doet. En ja, nu ben ik ook jaloers. Zo super dat je het allemaal gewoon doet!! We zijn trots op je!!!
Geniet ervan!!!!!XXX

Old buddy Jan

Eeh Suzie, wat een belevenissen weer allemaal en nu weer een maand in Maleisië, echt gaaf hoor. Enne, is Maleisië ook voor 50+ers aan te raden??

Have fun!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!