Sydney, de laatste dagen in Australie

Op dit moment ben ik in sydney, echt een super gave stad. Helaas gister Queenie ingeleverd en morgen vertrekken we naar Nieuw Zeeland. Genoeg dingen meegemaakt in Australie, dus vandaar een mooie Wist je dat lijst over ons Australie avontuur:

Wist je dat?

We totaal 13742,6 kilometer hebben gereden

We totaal 38 x getankt hebben

We van 14 mensen iets gekregen hebben

We 3 keer uit logeren zijn geweest

We maar 1 kleine aanrijding hebben gehad (Ik was de schuldige)

We 22 liter bier hebben gedronken

We 27 keer op een free camping hebben geslapen

We heel goed zijn geworden in dingen gratis krijgen

We nog steeds geen ruzie hebben gekregen, ondanks dat we 24 per dag op elkaars lip zitten

We 105 kangaroes hebben gezien

We 1473 foto's hebben gemaakt

We 49 heerlijke maaltijden hebben gekookt op 1 gaspit. Wat nou gasfornuis!

Het woord moeten niet meer in ons woordenboek voorkomt

Wij in totaal 123 hebben wild geplast

Er al 46 keer een foto is gemaakt van Queenie

Queenie officieel de Queen of Fart heet

Dit omdat er de volgende tekst op staat:

Queen for a day, i would spend that day naked but wearing my crown, i would bat in warm milk and fart a lot. En op de achterkant: Are you smiling you're happy, or because you've just made a little fart.

Er heel veel vragen aan ons gesteld zijn, maar de gekste was of Suzanne de moeder van Anita is.

We Australie heel erg gaan missen!

Cheers!

Suzanne

Kim

Een kleine correctie: volgens mij staan er veeeeeeel meer kilometers op de Queenie!

Doeiiiiiiii xxx

loes

hahaha leuk man!! wat een heerlijkheid he dat ''moeten'' opeens niet meer bestaat! blijf genieten he!!! dikke kusss!

Kim

Suuuuus,

Hopelijk hebben jullie geen last van de aardbeving in Japan en de Tsunami... Ik zou zeggen, ga ergens hoog en droog zitten! X

die ouwe buddy Jan

Hey Suzie, ik heb begrepen dat jullie inmiddels al in het ouwelullenland N-Z zitten! Valt een beetje tegen dus (zou voor mij dan een zeer geschikte plek zijn ha,ha). Hoop dat je het toch naar je zin hebt en dat Maleisië strax dubble fun mag geven. Ga jij nu alleen retour naar NL of gaat Aniet ook mee. Da's bij ons (je oud-collega's) nog onduidelijk. Ik lees, hoor, verneem, zie, face, etc. nog wel van je.

Keep on rollin' & have fun!!