Bijna 2 maanden van huis

Olaaaaa allemaal,

Tijd voor een kort berichtje vanuit Australie, weinig tijd en zin voor een blog. Het gaat super goed met mij en Anita. Australie is nog steeds fantastisch

Laughing
Helaas is het over een week al tijd, om dit fantastische land te gaan verlaten. Ik vermaak me hier nog steeds prima, en absoluut geen zin om naar huis te gaan. Op dit moment ben ik in Canberra, de hoofdstad van Australie. Super mooie musea bezocht en even gebuurt bij het parlement. De Great Ocean Road was in 1 woord GEWELDIG. en het belangrijkste ik heb de koala's gezien. Wat een leuke en schattige beesten zijn het en je kan ze hier serieus gewoon in de bomen langs de weg zien, dus dat zorgt ervoor dat we regelmatig een noodstop maken om ze verder te bestuderen. Vorige week in Melbourne geweest, wat een gave stad is dat. We hebben daar zelfs vrienden gemaakt. Vier heerlijke homo's waar we mee naar een karoake bar zijn geweest. In Melbourne op visite geweest bij Willeke en Richard, twee Nederlanders die zijn geemigreerd naar Australie. Willeke en Richard nog bedankt voor de heerlijke lunch!

Dus zoals je leest, maken we elke dag genoeg leuke dingen mee, zoveel, dat ik ze af en toe gewoon niet meer weet. Gelukkig heb ik mijn dagboek nog, waar ik probeer elke dag een stukje in te schrijven.

Hopelijk heb ik volgende keer tijd voor een langer berichtje! Moet nu namelijk snel even een hostel boeken voor in New Zeeland!

Liefs Suzanne,

Reacties

Reacties

Sonja

hey suus
wat een geweldige verhalen, ik ben ze idd stiekem aan het lezen en ook wel een beetje jaloers haha
jammer dat je nog maar een weekje in australië verblijft, het klinkt zo geweldig.
Veel plezier nog en op naar new zeeland
liefs son

Petra

Super! Geniet er nog even van. Veel plezier en Aniet de groeten.

Marga

Hey Suuz
het is prachtig om je verhalen te lezen. En fantastisch dat je nog steeds van je avontuur kan genieten. Time flies....

Oh ja, als je nog een uienboer zoekt. Ik weet er nog wel één. :-)

Heel veel plezier in Kiwi-land.

Liefs

Marije

Hoi Suus,
Nog even een berichtje voordat je vertrekt naar Nieuw Zeeland. Wat is de tijd snel gegaan. Je moet Australie al weer bijna verlaten, maar volgens mij is Nieuw Zeeland ook geweldig, dus dat moet vast goed komen. Ben wel jaloers op jullie mooie reis hoor.
Gelukkig begint het weer hier ook steeds beter te worden en vandaag schijnt ook heerlijk het zonnetje ook al is het nog niet echt warm.
Heb nu een vrij weekend dus dat is heerlijk.
Heel veel plezier nog verder en doe de groetjes aan Anita.
Liefs

Kim

Lieve Suus,

Heel erg veel plezier in Nieuw-Zeeland! Mocht je een NL's bejaard stel tegenkomen, genaamd Sonja en René, dan mag je ze de hartelijke groeten doen van Patrick en Kim.

Hier alles goed, gelukkig schijnt het zonnetje hier weer, dan ziet de wereld er al weer wat vrolijker uit.

Geniet ervan en doe voorzichtig! Dikke kus xxx

Corrie van Staalduinen

Hoi Suus, wat zien jullie veel en maken evenveel mee. Wat vind ik het leuk om je verhalen te lezen. En nu naar Nieuw Zeeland ben benieuwd hoe jullie het daar vinden. Ga je naar het Noorder- of het Zuider eiland ? We zien het wel als het nieuwe verhaal verschijnt. Groetjes en veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!