Ruim een maand van huis....

Thanks voor alle reacties op de foto's! Sorry dat ik jullie jaloers heb gemaakt, en dan te bedenken, dat het echt nog maar heel weinig foto's zijn, want heb er bijna 600 op me camera staan.

Net heb ik zo heerlijk gedoucht onder een warme douche, dit heb ik namelijk al een week niet gedaan. Ja ik weet het, ik ben een viezerik. We kamperen nu al een week wild/ gratis. en daar zijn geen faciliteiten. De laatste douche die ik had, was een ijskoude op het strand. Haha stonden anita en ik daar, lekker onze benen te scheren en onze haren te wassen.

Op dit moment ben ik in Esperance. Het gaat harstikke goed met mij en Anita. Ik kan over ons beiden zeggen, dat we voorlopig geen zin hebben om naar huis te gaan. En dat het absoluut 1 van de goede keuzes is geweest in ons leven. Dus heb je die plannen om, op reis te gaan! ik zeg DOEN! Live your dream! Vandaag ook een ticket geboekt naar New Zeeland. Vertrek is 9 Maart. Super veel zin in!

Helaas hebben we in Albany 2 dagen vertraging gehad, omdat onze Van kapot was. De koppeling was afgebroken (Nee, pap, dit keer was het niet de schuld van die lompe Beekenkamp, maar gewoon slijtage) Gelukkig is die gemaakt en kunnen weons weer verplaatsen. Morgen is het de bedoeling om verder te gaan rijden, we gaan richting Adelaide..

Ook heb ik de laatste dagen weer ontzettend veel beleefd en gedaan. Een super leuke tijd gehad in Perth, waar Amir ons heel de stad heeft laten zien! Thanks Amir for Everything! We hebben kaas en chocolade geproefd in Margreth River. Wave Rock bezocht. Een mannenweekend gehad met Australische mannen, wat inhoudt: quadbiken, vissen, bier drinken en bbqen. Ook zie ik elke dag schitterende natuur en prachtige stranden, en vermaak ik me hier soms met helemaal niks. Dus ja het gaat goed met me en spijt heb ik zeker niet dat ik hier ben :)

tot de volgende blog!

en aan alle stiekeme lezers, jullie mogen best een reacties plaatsen hoor!

Liefs Suzanne

Reacties

Reacties

Marjan

Ben blij dat het een goede keuze is geweest!

Tickets voor maart... toe maar :) wij komen niet verder als kaartjes voor feestjes ;)

Kom maar op met dat volle fototoestel! (Maar dat mag nog wel een paar maandjes duren hoor!!!:) )

Ajuus...

Kim

Suuus! Blij om weer wat van jullie te horen. Het klinkt helemaal super. Fijn dat je geen spijt hebt en dat je met volle teugen geniet. Hou dat gevoel vast zou ik zeggen... En wat zal je Engels er op vooruit gaan, hahaha, meneer Goossen zou trots op je zijn.

Meiden, ik val in herhaling, maar: blijf genieten, doe voorzichtig en HAVE FUN!!!

Dikke kus vanuit Maasdijk!

oud(e) collega Piet

Hier dan een berichte van één van die stiekeme lezers!
Ik volg jullie al vanaf de eerste blog. Super te lezen hoe jullie een en ander beleven. Nog veel plezier. Ik blijf jullie volgen.

Jenn

He Suusie en Aniet!

Wat super om te horen dat jullie het zo leuk hebben!! :D
Ik ben stiekem wel jaloers hoor.. dat jullie lekker aan het genieten zijn, en al die gave dingen mee maken!
En wat je zegt.. Live your dreams!!!
Jij net een kaartje voor New Zeeland gekocht.. haha Ik net vrij gevraagd voor de laatste zaterdag van de maand! You know what that means hihi!!

He meiden, echt super veel plezier en geniet er echt van.. en maak zo veel mogelijk fotoos en filmpjes!!!

Dikke Kus!!

X

Kim

Suus, bedankt voor je superleuke lieve kaart! Doet me goed :). Dikke kus

je "ouwe" buddy

Yo Suzie, wat heerlijk dat je zo geniet. Goeie keuze geweest van/voor je. Ik begreep dat jullie een woestijntripje gaan maken; neem genoeg water mee anders kan je het scheren vergeten ha, ha!! Queenie of The Van is weer gerepareerd dus op naar de volgende 8000 km. ENJOYYYYYYYYYYYYYY!!!!

Suzanne

Hee meiden,

Goed om te horen dat het zo goed met jullie gaat. Ik geloof zeker dat het een goede keuze is.

Hebben jullie al met koala's geknuffeld??

X Suus

Kim

Ha meiden,

Klinkt weer fantastisch. Waarom maar zo kort naar Nieuw Zeeland? Dacht dat je daar een maand naar toe wilde?! Veel plezier nog he! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!