Wat een indrukwekkend natuur heeft Australie

Alleerst weer bedankt voor alle leuke reacties :) Op dit moment ben ik in Kalbarri, nog steeds aan de west kust. De kilometerteller staat op dit moment bijna op de 5.000 kilometer. Deze week had aardig wat hoogtepunten.

Hiervoor even terug naar zaterdag, terwijl iedereen (na ja de meeste van jullie) biertje stonden te drinken in de kroeg. Kroop ik samen met anita (in me korte broek en bergschoenen aan) over het strand van Exmouth op zoek naar de schilpadden.. Ooh ooh wat was dat gaaf! Prachtige sterrenhemel, en een volle maan.. dat was ook het enige licht wat we hadden, zaklampen mochten absoluut niet gebruikt worden! We hebben daar ruim 3 uur op t strand gezeten in stilte op zoek naar de schilpadden, we hebben er 8 gezien. Zo ontzettend gaaf, je ziet ze dan het water uit komen, een kuil graven, en dan weer terug hoppen. De terugweg was ook erg grappig naar de camping, we konden niet harder dan 30 rijden in het donker, omdat er overal kangaroes zaten.

Na Exmouth, zijn we naar Coral Bay gegaan. Waar we een excursie hebben gedaan met een glas bodem boot. Super mooi koraal gezien, de zeeschilpadden ook weer, alleen nu zwemmend in de zee. en al afsluiters snorkelen tussen mega grote vissen. De bestuurder van de boot vond het grappig, om vissenvoer voor mijn neus te gooien. Alle vissen kwamen toen op me afgezwommen, ik gillen natuurlijk, want ze waren ruim 60cm en zwommen allemaal tegen me op. Maar het was fantastisch.

Het echte hoogtepunt was gister: MONKEY MIA. Daar zwemmen de dolfijnen langs de kust. 's ochtends om half 8 krijgen ze een visje, dus de dolfijnen lagen toen ik om 7 uur het strand op kwam lopen al klaar voor. We mochten met zijn alle tot onze knieen in zee staan. Er waren in totaal 10 dolfijnen die langs je benen zwommen. Ze zijn erg nieuwsgierig en kijken je ook steeds aan. Wat was dat gaaf en de foto's zijn helemaal schitterend (helaas kan ik ze er hier niet op zetten). Verder komen we de mooiste stranden ooit tegen, blauwe zee, wit strand en verder is er niets of niemand. Het is echt puur natuur! Het is echt iedere x genieten in de bus als we aan het rijden zijn! De planning voor de komende dagen weet ik helaas nog niet!

Wist je dat?

Ik niet eens meer weet wanneer ik voor het laatst gedoucht hebt (VIEZERIK)

We steeds beter worden in wildplassen?

We hier nog niet zijn uitgeweest! uitgaan wat is dat?

Dat we elke dag braaf in de campingkeukens koken?

We gister voor het eerst hebben wild gekampeerd!

We in onze bikini in de auto zitten, omdat het anders te heet is!

Tot de volgende blog!

Liefs Suzanne

p.s de weblog van anita is anitakuijvenhoven.reismee.nl

Reacties

Reacties

Marga

Hoi Suzanne,

nou meid, het is geweldig om je verhalen te lezen! Heb er nu ff de tijd voor genomen.
Kun je wat parels voor mij meenemen? ;)
Ik zou er zo naar toe gaan, als ik het allemaal zo lees. Machtig.
Geniet er lekker van en veel plezier.

xx Marga

Suus S

Suusje je maakt ons veel te jaloers met die verhalen! Ik wil ook kangaroes, schildpadden en dolfijnen zien.

Nee hoor ik vind het super leuk voor jullie dat jullie dat het zo geweldig is. Zo geweldig dat jullie niet eens meer uitgaan en Flip de natuur uit gaan hangen op de zaterdag nacht :)

Ik zeg op naar het volgende verhaal :)

Liefs Suus

Buddy Jan

Hey Suzie, weer ontzettend gave belevenissen zo. Vergeet niet op tijd te smeren, hè?! Have fun en doe mijn (ex)buufie de groetjes. (P.s.: ik kijk ook wel op haar blog hoor!!).

Marjan

Suus, prachtige story weer! Ben blij dat jullie het zo naar je zin hebben! Tot schrijfs!

We hebben trouwens een nieuwe bezigheid voor de zaterdagavond... wie ben ik spelen ;)

Marije

Suus, wat leuk om je verhalen te lezen.
Ben toch stiekem wel een beetje jaloers op jullie!
Jammer dat je de foto's niet kunt plaatsen, maar die hebben we dan nog tegoed.
Ik kijk weer uit naar je volgende verhaal.

oma en ingrid

hoi suzanne wil je een schildpad vor mij mee nemen
en een kangaroetje voor ingrid.We hebben de verhalen gelezen en we vonden dat heel erg interesant en leuk om te lezen. Nog heel veel plezier en neem de zon mee terug want hier is het maar koud.

liefs Oma en Ingrid!

loes

meis wat een heerlijk (en herkenbaar) verhaal!! echt TE LEUK daar he?! hihii!
geniet geniet geniet en blijf vooral schrijven, ik wil MEEGENIETEN!!! :)
*smak* Marloes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!