Groeten uit Exmouth

Allereerst weer bedankt voor alle leuk en lieve reacties, ook bedankt voor alle leuke mails! echt super leuk, omdat te lezen als je aan de andere kant van de wereld zit...

Op dit moment staat er ruim 3500km op de teller, en zitten we in exmouth. Het zweet loopt heel de dag van me lijf af, het is hier rond de 40 graden.. HOT HOT HOT, maar ik zal niet klagen. Ook zit ik onder de muggenbulten, Anita trouwens ook hoor. Blijkbaar zijn we erg lekker ;-)

In Broome hebben we ons vorig weekend uitstekend vermaakt, we zijn maandags naar een krokodillenfarm geweest, echt super gaaf.. We zijn er rond voedertijd geweest, dus dat was erg leuk! Dinsdag hebben we willie's creek bezocht, dat is een pearlfarm, we weten nu precies hoe de parels ontstaan.

Woensdag hebben we ruim 800km gereden (naar het plaatsje Roebourne) , we weten nu ook precies hoeveel kilometer we kunnen rijden op een volle tank. Dat hebben we namelijk zelf ervaren, en ik kan je vertellen dat is geen aanrader, we hebben het echt precies op de liter gehaald, we hadden denk geen 5 kilometer verder kunnen rijden, en donker werd het ook al pffffff wat hadden anita en ik het heet (Nee, pap en mam dit hebben jullie niet gelezen) Donderdag een lummeldag in Roebourne gehouden, we moesten namelijk nog even van de schrik bekomen.

Op de camping in Roebourne hebben we Avi en zijn vrouw ontmoet, super lieve mensen uit Perth. Wij hebben daar een hele landing eten van gekregen, zodat we voorlopig niet naar de supermarkt hoeven. Ook hebben ze ons een slaapplek aangeboden in Perth. Hun zoon woont daar namelijk nog. Avi belde donderdagavond even zijn zoon , met de medeling: over 2 weken komen er 2 schattige meisjes uit Nederland bij je logeren, en wil je hun even rondleiden. Haha dat hebben wij weer. Ook hebben we op die camping een biertje gekregen van een werknemer,omdat hij ons 's ochtends wakker maakte met de koplampen van zijn auto. Wat zijn er toch leuk en lieve mensen op de wereld. Gister (vrijdag) zijn we weer een stuk gaan rijden, dit keer maar 570 kilometer, en zijn we in exmouth aangekomen. Op deze camping is er ons een voorraad hamburgers en broodjes aangeboden, dus jullie weten wat wij de komende dagen eten ;)

Vandaag een beetje getourd langs de kust. Bikini aan, raam open, jason mraz uit de speakers en af en toe stoppen voor een duik in de zee heeeeeeeerlijk. Vanavond gaan we schilpadden spotten echt zoveel zin in. Morgen blijven we ook nog in exmount en maandag is het de bedoeling om naar coral bay te gaan, en dan woensdag/ donderdag richting Monkey Mia, waar er met wilde dolfijnen gezwommen kan worden.. :) verder nog geen planning!

Tot de volgende blog!

Petra

Hey meiden,

Super leuk om jullie verhalen weer te lezen. En die mensen zijn natuurlijk zo lief omdat jullie er zo lief uit zien....(

Kim

Vanuit een heet en zonnig Egypte de groetjes! Klinkt allemaal super meiden, veel plezier... Gr. Pat en Kim

Saskia de Bruin

Hoi Suzanne,
Ik had van Marjan gehoord dat jullie dit gingen doen, kreeg ook de link om jullie te volgen.
Echt super gaaf dat jullie dit samen ondernemen, volg jullie verhaal daarom ook graag!
Heel veel plezier toegewenst op jullie ondekkingsreis vanuit een nu regenachtig Den Haag.
Groetjes, Saskia

Marjan!

Wat later dan dat ik je mail heb gelezen! Nu ook het verhaal!

Mijn vader heeft foto's van een kuifmees die kikkers eet! Hier is alles dus nog als hier!

Je hebt weer een prachtige verhaaltje geschreven!!

Morgen krijgen we trouwens een nieuwe ruit om acht uur staan ze al voor de deur!

Zwaai ! :)

Buddy Jan

Hey Suzie ( en Aniet), jullie hebben dorst maar zo'n auto lust ook gewoon een lekker slokkie! Tip: maak ergens een plekkie in de auto voor een jerrycan met wat benzine benzine en je zit niet meer zo in de rats. Geniet allebei lekker en ik geniet van jullie story's! Op naar de volgende.