Groeten uit Broome

Allereerst bedankt voor alle leuke reacties, erg leuk om te lezen!

Op dit moment ben ik al een week in Australie, het is echt een ontzettend mooi land. Op dit moment ben ik in Broome, wat inhoudt dat ik al bijna 2000 km uiteraard samen met Anita heb gereden. Gestart in Darwin, en via Katherine door naar Broome. Het vliegen naar Australie was erg apart, want we moesten overstappen in Bali. Helaas konden ze daar onze koffers niet overzetten. Dus moesten we eerst Bali in. Wat inhoudt dat we een visa moesten kopen. Voor 45 USD heb ik een uur op Bali vertoefd, wat een bijzonder eiland is dat, graag ga ik daar terug.

Maandag hebben we een lazy Sunday gehouden, ondanks dat het maandag was.....

Dinsdag eindelijk het busje opgehaald. Helaas was het lek, en moesten we wachten tot het gemaakt was. Nou gemaakt was hij niet, want toen we een plens bui kregen, lag er weer water in... KUT ZOOI... Wij dus weer terug. We hebben een nieuw busje gekregen een toyota.. Met een koningin erop. Het is dus ook een zij en ze heet Queenie. Het links rijden is erg leuk, soms zitten we nog wel eens aan de verkeerde weg helft. De eerste dag hebben we helaas, dus niet zover kunnen rijden. Helaas hebben heel veel last van regen, dat ons ook heeft doen besluiten om zo snel mogelijk naar de west kust te rijden. (waar we nu ook zijn).

We zijn ook een dag in Timber Creek gestrand, omdat heel de weg was overstroomd, we hebben dus moeten wachten. Ik weet nu wel dat onze Van door plassen van maximaal 23cm kunnen rijden. ( pap, wat ik had ik jou toen graag gebeld, om te vragen wat er mogelijk was hahaha ) Maar ja dat moet ik dus hier allemaal zelf beslissen, of overleggen met Anita. Door de regen heel weinig gedaan nog. Maar we super mooie natuur gezien. De outback is prachtig, hele stukken niks..... Alleen maar uitgestrekte natuur. We zijn ook overgeleverd aan de natuur, donderdag moesten we wachten met koken, omdat er een mega onweersbui was. Zaten we dan met zijn 2en in de Van. heel bang te wezen. Ja echt stoere meiden worden we hier wel gelukkig! want we zijn hier echt op ons zelf aangewezen en hebben alleen elkaar. Veel tijd tot nadenken heb ik hier ook. Wat soms best heftig is.. Hier is namelijk geen tijd voor tv, telefoons en internet. Maar ik ben hier niet voor niks gekomen, ik word hier nog zelfstandiger en weet dat ik het thuis heel goed heb.

Gister hebben we trouwens nog 2 uur een lifter meegenomen, ach avonturen beleven we hier dus genoeg.

De kangaroes zijn trouwens erg leuk! Gisterochtend wakker geworden op de camping tussen de kangaroes. Zo ontzettend gaaf. Die beesten zitten je heel de tijd aan te kijken en in de gaten te houden. Voorlopig blijven we trouwens in Broome, even relaxen, en bijkomen van alles. En vooral een paar excursies doen.

Tot de volgende blog!

Liefs Suzanne

en laten we maar uitgaan van deze uitspraak:

WICKED PHILOSPHY

We believe in the experiennce of the roadtrip. If can change the way you see yourself, the world, and the people around you.

It's about getting something out of the journey itself, rahter than worryng about how fast yo can get to your destinations; what's the hurry?

A roadtrip is a philosophy of life, a way of learing about yourself, an experience, a way to test yourself. A way to grow up

Reacties

Reacties

Dennis de Bruin

He Suuz!

Erg leuk verhaal weer! Lekker wakker worden tussen de Skippy's! Al koala's gespot, neem je een lieve mee?

Hopen dat we de volgende keer meer geluk hebben om een Skype momentje te creëren..

Geniet ervan!

x

Jeroen

Suuzie! Supergaaf om alles te lezen. Leuke en minder leuke momenten maar dat hoort er bij. Als de leuke momenten maar overheersen :)
Maar dat komt natuurlijk helemaal goed.

Schiet je wel een beetje foto's? Meer dan die ene foto met die Van ;)

x

Corrie van Staalduinen

Hoi Suzanne en Anita, ik vind je verhalen heel leuk en blijf jullie volgen. Ook wij hebben net een paar kangeroes gezien, maar dat was in Hoek van Holland. Genieten jullie maar lekker en ik hoop dat jullie niet al te veel last hebben van het water. Groetjes Corrie

bart

Nichtjee,

je wilt niet weten hoe iedereen hier met je mee leeft,
bij oma op zondag komt heleen met de nieuwste verhalen!

ik lees al dat je het super naar je zin heb..
we blijven je volgen,

x

Suzanne S

Hee Suus en Aniet, klinkt allemaal spannend! Heel toevallig is nu op tv 3 op reis die in Broome zijn. Kan ik een beetje zien waar jullie uithangen!

x Suus

Kim

Joepie! Een nieuw verhaal van Suzanne en Anita!
Fijn om weer wat van jullie te horen. Hopelijk blijft het in Broome beter weer, jullie zijn natuurlijk niet gekomen voor regen. Dat hebben we in Holland genoeg.
Nou meiden, doe voorzichtig en vooral geniet! XXX Kim

Buddy Jan

Yo Suzie en Aniet, 2 kleine meisjes in zo'n groot land die leuke avonturen meemaken, da's toch werelds! Enjoy en op naar jullie volgende blog! Ik geniet ervan en jullie nog veel meer! Hatsikidee!!

Petra H.

Hey Suusie en Aniet,

Onwijs leuk om jullie verhalen te lezen. Lijkt me geweldig om wakker te worden tussen de skippy's.
Ik ben nu al benieuwd naar de foto's.
Nog heel veel plezier en geniet maar even van jullie rust.

Liefs Petra

Corrie van Staalduinen

Wat een leuk verhaal weer. Wel wat beter dan al die regen.
Als dat zoontje maar niet al te leuk is, waar jullie over 2 weken gaan logeren. Want Australié is erg ver. Veel plezier . Groetjes Corrie

Jenn

Heee Suus en Anita!
Echt super leuk al die verhalen van jullie! Ik zie jullie al zitten in je te coole camper, zonnebrilletje op en lekker chillen!! :D
Geniet er lekker van.. En uitkijken he!! , (komt goed!) :D

X Jenn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!