Groeten uit de verbazingwekkende stad Hong Kong

Goedemorgen allemaal,

Net ingelogd hier op internet en het is echt super leuk om alle reacties te lezen, en om te zien welke mensen mij allemaal willen volgen. Dinsdagochtend vertrokken naar Schiphol. Joeppie eindelijk gaat het avontuur beginnen......... Pff wat was ik zenuwachtig..... De vlucht is goed gegaan en geen gekke dingen. Rond 2 uur snachts Nederlandse tijd kwam ik aan in Hong Kong... Terwijl het hier 9 uur sochtends was. Na een half uur was mij al duidelijk waarom sommige mensen hier mondkapjes droegen, want mijn neus en keel begonnen na een half uur al te kriebelen. Vanaf het vliegveld een bus gepakt naar het hostel. Toen ik daar aan kwam dacht ik dat ik gek werd, we kwamen aan bij 1 of andere bazaar en moesten met een klein krak liftje naar boven. Toen we bij de balie aankwamen, zag ik niemand.... Ik zeg tegen anita, volgens mij ligt er iemand achter de balie te slapen en ja hoor, na een aantal keren hello geroepen te hebben, stond er iemand op. Met een blij gezicht zei hij: are you from Holland? Wij: Yes! Zijn gezicht klaarde op, nou hij bracht ons naar onze kamer. Hahaha en vraag niet wat voor eentje! Het is echt mega klein, er passen net 2 bedden in en een douche met een toilet in 1. Poepen en douchen kan hier dus te gelijk.

Ik vermaak me tot nu toe hier uitstekend. We hebben de Victoria Peak bezocht, een lichtshow gezien in de stad, wooooow dat gaat echt nergens over, elke avond is er om 8 uur een lichtshow met muziek, op alle hoge gebouwen aan de haven van Hong Kong. Gek zijn ze hier zeker, ze verkopen vissen in zakken water. Ze eten heel de dag rijst en potjes met prut, iedere x als ik die geur ruik word ik weer misselijk. de chanelwinkel is elke avond gewoon nog om 9 uur open en zo kan ik nog wel een uur doorgaan, met alle gekke trekjes van die chinezen

Naast alle leuke dingen valt het me soms best zwaar, zeker omdat ik vreselijk last heb van een jetlag...Elke avond lig ik eerst uren wakker, en sochtends kan ik me bed niet uit. Ook vraag ik mezelf af, waar ben ik aan begonnen, want hong kong is toch echt niet mijn sta... maar hopelijk gaat de jetlag snel over. Gelukkig vertrek ik morgen naar australie, echt super veel zin in. We vliegen morgenochtend om 10 uur richting australie, en vanaf dan gaat voor mij het avontuur pas echt beginnen. Heel veel Liefs uit de bizarre stand Hong Kong!

Reacties

Reacties

Suzanne S

Yes een berichtje uit Hong kong! En aan mij de eer om als eerste te reageren. Goed om te horen dat jullie je daar prima vermaken. Het lijkt me idd een bizarre stad! Ik wens jullie een goede reis morgen en dan weer een paar uurtjes vooruit in de tijd. Hopelijk bezorgt het jullie niet nog een grotere jetlag. Ik kijk al uit naar een verhaal uit Aussie.

Veel plezier!

x Suus

Petra H.

Hey Suus,

Super leuk om te lezen wat jij belevenissen zijn in Hong Kong. Ik zei toch dat Hong KOng echt raar is. Altijd leuk om weer mee te maken.
Een hele goede vlucht naar Autralie en heel veel plezier daar. We zullen het wel weer lezen.....

Liefs Peet

p.s. Zitten we van de week midden in de bank te lunchen, dacht ik toch dat jij vlakbij ons zat (

Heleen Noordam-Beekenkamp

Heeeyy Suzanne,

Goed om wat van je te lezen. Ik zal je verhalen uitprinten om aan oma te laten lezen, dan blijft zij ook helemaal op de hoogte. Goeie reis naar Australie!! En hopelijk ben je snel aan het tijdsverschil gewent. Geniet ervan!!

groetjes
Heleen

Yvonne

Vergeet vooral niet de kleine kinderen met gaten in hun broek, de smakgeluiden en boeren bij het eten. Vissen in spa blauw flesjes zijn er ook te koop.En het mooiste van alles is de gaten in de grond om lekker te toileteren...
Have fun! voor je het weet zit je met je dikke kont op een wit strandje in Australië

de mama van Kimmie

Hey Suzanne

Nog geshopt in Hong Kong? Veel plezier in Australie en geniet van de zon.

Kim

Ha Suus,

Goed om van je te horen! Het klinkt allemaal bizar, maar gelukkig ben je nu lekker op weg naar Australië. Geniet er lekker van en hou ons op de hoogte!

Veel plezier en doe Anita de groetjes xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!