Nog 12 dagen.......

Good Morning,

Vandaag is het nog 12 dagen tot het grote avontuur. De meeste dingen zijn allemaal geregeld, het enige wat op dit moment nog moet gebeuren is mijn backpack inpakken, ik stel het nog even uit, want wat vind ik het lastig. Heb al moeite met een tas inpakken voor een weekend, dus nu ik voor een aantal maanden vertrek heb ik helemaal geen idee wat ik mee moet nemen, en hoe krijg ik alles in hemelsnaam in die backpack? dus ik stel deze klus nog even uit tot volgende week.

4 Januari vlieg ik om 13.05 vanaf Amsterdam naar Hong Kong. Samen met Anita heb ik een aantal dagen om de stad te ontdekken. Ik ben heel erg benieuwd, zeker na de opmerking van Yvonne 'Het is echt een stinkstad' Vanaf Hong Kong vlieg ik op 9 Januari naar Darwin. Op 11 januari begint voor mijn gevoel het avontuur pas echt, want dan kunnen Anita en ik ons 'huis' voor de komende 2 maanden ophalen. Via Wicked Campers, hebben we namelijk een bus gehuurd, waarin we kunnen slapen en waar een hele kampeerset inzit, en het allerbelangrijkste hij gaat ervoor zorgen, dat we de gehele westkust van Australie gaan ontdekken. Ik kijk er nu al naar uit hoe die eruit zal zien, alle busjes zijn namelijk beschilderd, heb al even op internet zitten loeren, en de ene is nog mooier dan de ander. Stiekem hoop ik dat we er eentje hebben met allemaal bloemen, ja ik blijf toch een meisje! Hier alvast een voorbeeld, hoezo'n bus eruit ziet:

De eerste twee maanden van mijn reis zal ik in Australie verblijven. De autorit zal starten in Darwin en via de westkust eindingen in Sydney. De geplande einddatum voor Sydney is op dit moment begin Maart. Mijn volgende bericht opdeze site,zal waarschijnlijk, vanaf de andere kant van de wereld komen =)

p.s aan de rechterkant kan jij je emailadres invullen, zodat je eene-mail krijgt als er een nieuw verslag geplaatst is

Liefs,

Reacties

Reacties

Fleur

Heej suus, heel veel plezier! Busje ziet er echt onwijs cool uit! Zou zo bij je instappen! Nou ik ga je volgen... Xx fleur

Marga

Hey Suus,
heel toevallig zat ik gisteren aan jou te denken. Zo rond de middag. Zal ik haar nog even een smsje sturen? Of zou ze al weg zijn? Ik wist niet meer precies wanneer jullie zouden vertrekken. Maar goed jullie zijn dus op weg of al in Hong Kong. Heel veel plezier en wijsheid :-) Ik ga je volgen....

Buddy Jan

Hey Suzie, allereerst a happy new year & heel veel plezier down under en wees zo aborigional als je bent. Ik ga jou en Anita volgen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!